Medewerkers op één lijn brengen | Scaletta

Kinder- en jongerenkoor Scaletta werkt samen met tientallen docenten die zang- en danslessen geven op verschillende plaatsen in Vlaanderen. De kwestie? Al deze medewerkers aligneren met elkaar én met het Scaletta-merk.

Scaletta koos Manta Ray als bondgenoot. Tijdens een workshop werd gepeild naar de bedrijfscultuur van Scaletta. Wat wil Scaletta uitstralen en welke boodschap wil de organisatie overbrengen op (potentiële) medewerkers? De bevindingen staan gepubliceerd in een werkbare online employee guide.

‘We hebben onze employee guide voorgesteld tijdens een medewerkersevent. De reacties waren zeer positief. Onze medewerkers zitten nu op eenzelfde lijn. We hebben veel plannen en willen deze realiseren met respect voor ons team én voor ons DNA. De aanpak van Manta Ray was heel professioneel en methodisch,’ Stijn Kolacny en Lokke Dieltiens van Scaletta.

Stijn Kolacny en Lokke Dieltiens – zaakvoerders van Scaletta

Scaletta is het zusje het alom bekende koor Scala. Scaletta biedt een frisse en moderne kijk op samenzang en bewegen voor kinderen en jongeren. Er zijn vandaag twee vestigingen; in Antwerpen en in Aarschot. Bezoek de website van Scaletta via www.scaletta.be. De branding werd eveneens gecreëerd door Manta Ray.

GERELATEERDE POSTS

Dit vind jij ook leuk

Ontdek slimme content, persoonlijke succesverhalen van onze grensverleggers en onze kijk op ondernemerschap.

Groeien in vele facetten | Cr33mers Interieur

Groeien in vele facetten | Cr33mers Interieur

Cr33mers Interieur doorbrak zijn grenzen en groeide van een éénmanszaak naar een 4-koppig interieurbureau. Dankzij de coachingtrajecten van Manta Ray kon zaakvoerder Ken Creemers de bedrijfswerking optimaliseren. Coach An staat hem nog steeds bij om zijn processen te stroomlijnen.

Lancering van een nieuw merk | ELUXO

Lancering van een nieuw merk | ELUXO

Twee bestaande bedrijven sloegen de handen in elkaar en ELUXO werd geboren. Zaakvoerders Jochen Nuyens (vroegere Electrix Worx) en Siemon Hermans (vroegere Domation) vonden in Manta Ray hun bondgenoot voor het ontwikkelen én lanceren van het ELUXO-merk.