Twee bestaande bedrijven sloegen de handen in elkaar en ELUXO werd geboren. Zaakvoerders Jochen Nuyens (vroegere Electrix Worx) en Siemon Hermans (vroegere Domation) vonden in Manta Ray hun bondgenoot voor het ontwikkelen én lanceren van het ELUXO-merk.
Kickstart van het project? Het bedenken van een passende naam en een baseline die de merkbelofte kracht bijzet. Next step? Het uitwerken van een huisstijl die modern, verfijnd en tijdloos is. Dit vertaalden we naar onder andere een nieuwe website, naamkaartjes, kleding voor het personeel, …
De merknaam ‘ELUXO’ is een samensmelting tussen ‘electricity’ en ‘luxury’. De slogan ‘Beyond Ordinary’ legt uit hoe ELUXO zich onderscheidt van de standaardoplossingen en onderstreept het exclusieve karakter.
“Ondanks een scherpe timing heeft Manta Ray onze visie perfect vertaald in een nieuwe, sterke en professionele merkidentiteit. Het was een intens, maar ook leerrijk parcours met coaches aan de zijlijn om ons bij te staan waar nodig,” zegt Jochen Nuyens, director bij ELUXO.
ELUXO helpt klanten door het leven aangenamer te maken. Dat doet het met tal van high-end domotica-oplossingen die een maximum aan comfort opleveren. Bezoek de website van ELUXO en bekijk recente realisaties via www.eluxo.be