Weten

Beyond
the surface

Rebranding: moet dat nu écht?

Kennis

Rebranding: moet dat nu écht?

Rebranding is niet altijd dé oplossing. Is het voor jouw organisatie een strategische noodzaak of gewoon een dure facelift? Tijd om het verschil te maken tussen verandering die telt en een rimpelcorrectie zonder resultaat.

Succesvol samenwerken in familiebedrijven 

Kennis

Succesvol samenwerken in familiebedrijven 

Stel je voor: je zit in de bestuursvergadering van je familiebedrijf. Aan tafel zit je vader, die het bedrijf 30 jaar geleden heeft opgericht en fungeert als de huidige zaakvoerder. Je hebt net een gedetailleerd voorstel gepresenteerd voor een digitale transformatie van het bedrijf. Je vader, trouw aan de beproefde methoden, is sceptisch en benadrukt de risico’s. Jij ziet echter kansen in de moderne aanpak en de mogelijkheid om nieuwe markten te betreden. Hoe kunnen jullie samen strategisch te werk gaan om zowel de traditie als de toekomst van jullie familiebedrijf veilig te stellen?

Meer rendement met een strategisch uitgestippelde Customer Journey

Kennis

Meer rendement met een strategisch uitgestippelde Customer Journey

Salesgroei en strategie: Een diepte-interview met Stef Put, Director of Sales bij Manta Ray

Kennis

Salesgroei en strategie: Een diepte-interview met Stef Put, Director of Sales bij Manta Ray

In dit interview leren we Director of Sales Stef Put beter kennen. Stef legt uit hoe hij de status quo van ondernemers in vraag durft stellen, en hoe er samen met ondernemers een groeipad bepaald wordt.

Vlaamse ondernemers stuiten meer dan ooit op strategische hindernissen (Persbericht)

Nieuws

Vlaamse ondernemers stuiten meer dan ooit op strategische hindernissen (Persbericht)

Vandaag betreedt een nieuw, vooruitstrevend consultancybureau het toneel: Manta Ray. Het bureau omarmt de uitdagingen van het moderne ondernemerschap met een unieke, diepgaande benadering van strategisch advies.

Waardevolle klanten identificeren dankzij de RFM-methode

Downloads

Waardevolle klanten identificeren dankzij de RFM-methode

Met de RFM-methode breng je klantensegmenten in kaart en bepaal je de passende acties.

5 handvaten om de controle over je eigen tijd terug te winnen

Kennis

5 handvaten om de controle over je eigen tijd terug te winnen

Ben je nog wel baas over jouw eigen tijd? We reiken je 5 handvaten aan waarmee je de balans kan terugvinden.

Een brand is méér dan een logo. De meerwaarde van een brandingtraject voor je onderneming.

Kennis

Een brand is méér dan een logo. De meerwaarde van een brandingtraject voor je onderneming.

Delphine heeft een verregaande expertise in branding. In dit interview deelt ze haar inzichten en hoe Manta Ray ondernemers in een brandingtraject begeleidt.

Hoe kan een strategisch traject bij Manta Ray bijdragen tot de duurzame groei van je bedrijf?

Kennis

Hoe kan een strategisch traject bij Manta Ray bijdragen tot de duurzame groei van je bedrijf?

Als Strategy Director is Tim een bondgenoot voor ondernemingen die een groeitraject voor ogen hebben. In dit interview legt Tim uit wat een strategische traject inhoudt.

Hoe ga je als Vlaamse kmo om met marktveranderingen en concurrentiedruk?

Kennis

Hoe ga je als Vlaamse kmo om met marktveranderingen en concurrentiedruk?

Vlaamse kmo’s worden met diverse en complexe uitdagingen geconfronteerd. Stef Put, Director of Sales bij Manta Ray legt uit hoe je met de juiste strategieën en mindset als ondernemer deze obstakels kan overwinnen en je bedrijf kan laten groeien.

+

Make wise
decisions today

Start exploring

Stay updated

Abonneer je op onze nieuwsbrief en blijf altijd op de hoogte

Nieuwsbrief
GDPR